lauantai 21. heinäkuuta 2012

oleskelua rakkaiden kanssa

Moiii kaikille♥! Mulla on ollu aivan huikee viikko! kiitos siitä teille kullat♥♥!


ma-ti, yökylä Claudialla with Emmi


Jeess!! vihdoinki päästiin clapsulle (claudialle) yöks! oltiin suunniteltu sitä jo pitkään, mut se ei sitte koskaa käyny kaikille, paitsi nyt♥. päivä alko, ja menin aluks emmille, koska en osannu clapsulle ku en ollu koskaa ennen ollu siel. emmillä sitte syötiin, ja käytiin kaupassa ja sitten lähettiin sinne clapsulle. Meillä oli huikee ilta!! me tanssittiin, juteltiin henkeviä, NAURETTIIN ITTEMME IHAN UUVUKSIIN ja syötiin:). oltiin suunniteltu valvovamme kokoyö, mutta meitä rupeskin väsyttään jo kolmelta, joten sain neronleimauksen, että pistän herätyksen puol neljäks ja me nukuttais ½h:D:D ruvettiin sitte nukkuun, mut herättiin vasta aamulla...:D aamulla sitten tehtiin lähtöä oltiin trampalla ja muuta mukavaa:) otettiin kuvia koko ilta ja yö, mutta julkasukelposiks jäi vaan ihan muutama. nekin on aika järkkyjä mut laitan ne silti;)


Mä en tiiä mitä mulle kävi, mut jotai sköndää lensi mun nenästä emmin
silmään, ja naurettiin sille ainaki 15min♥

Haters gonna hate! meil on mässyy ja nukutaan teltassa, sä et koske!;)

RAKASTAN SUA♥♥!


KESKIVIIKKO♥

Loma on ollu pitkä, eikä oltu pitkää aikaan nähty meijän porukan kans, joten päätettiin mennä rossoon. Naurettiin ihan sairaasti ja syötiin ittemme iha täyteen!! Rossosta jatkettiin matkaa tammerkosken sillalle, tai en mää tiiä mikä sen nimi on, mutta joku kumminki:D siellä on sellai graffiti-seinä joten otettiin siinä sitte paljon kuvia ja jotain muutaki sählättiin. kuvien jälkeen mentiin amalle, ja siellä leikittiin kissojen kanssa ja oltiin koneella ja kaikkee muuta perusjuttua. Illalla kun muut oli jo lähteny paitsi mä, hansu ja tietenki ama, niin me päätettiin mennä meille:) meillä sitte soitettiin yhelle karille ja jotain sählättiin (taas kerran) ja lopulta kaverit lähti koteihinsa. päivä oli huikee ja nyt tulee kuvat;)



januuu♥♥♥

mun ilme ei oo mikään maailman ihanin mut pääasia on kisu, emu ja janu♥ 

NIIIIIN perus kuja XD

hell yeah, ollaan pro;)

ihana hansu♥

kolee

ihaniin emu♥♥!!



Musta tuntuu ettette te jaksa lukee näitä mun pälätyksiä, joten lisään nyt hirvensalmen reissulta pelkät kuvat;)

wiiiii♥

sis♥

tsädää!




Viikonloppuna tapahtui kaikkee, olin kavereitten kanssa ja muuta mukavaa, mutta kuvia ei valitettavasti ole:( maanantaina jaro ja ama tuli meille, ja meillä oli oikeeein hubaisa yö;) teen siitä viel erikseen postauksen, kunhan saan vaan kuvat:D

Keskiviikkona lähettiin mökille serkkujen kanssa, ja me tehtiin kaikkee, syötiin ja uitiin yms:) en taaskaan selitä sen enempää, mutta kuvat kertoo kaiken;)

Tää on hieno! iskä käänsi kameraa samalla ku nappas kuvan,
 ja mun ilme ei oo  mikään hehkein....xd

Serkukset ottaa rennosti♥

Mökki höntsyilyä:)

jeejee, kohta uimaan;)

järvimaisema♥
Ei mulla muuta tällä kertaa:) yritän nyt tosissaan saada postattua useemmin! tää blogi kuolee muuten! kirjottelen taas sitten kunhan saan vaan kuvia ja aihetta;) huomisesta postaan ihan varmasti, mutten tiiä kerkeenkö tekeen sitä heti huomenna, vai vasta myöhemmin mut koitan saada sen heti!! nauttikaa lomasta vaikkei aurinko aina paistakkaan! pus, ootte ihania♥

2 kommenttia: